В Україні стартував продаж нового електрокара Mercedes-Benz EQB
В Україні стартував продаж нового електрокара Mercedes-Benz EQB
29.12.2021

Генеральне представництво Mercedes-Benz в Україні повідомило про початок продажу на нашому ринку нового електричного кросовера EQB, а місцеві дилери штутгартської марки оголосили про початок прийому замовлень на новий паркетник. Українським покупцям запропонують дві версії електрокара: EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC. Цінник першого стартує від 45465 євро, другого – від 47589 євро. Цікаво, що вартість для нашого ринку нижча за ціни в Німеччині, де за аналогічні модифікації просять 52 336 і 55 000 євро відповідно. Найближчим часом планується розширення лінійки версіями з більшим запасом ходу та переднім приводом.

Трохи про позиціонування новинки

Модель EQB – це другий представник лінійки повністю електричних компактних кросоверів німецького преміального бренду. Версія чудово доповнює вже успішне сімейство компактних авто Mercedes і тісно пов’язана з двома моделями – EQA, з якою у них спільна технологія приводу, та компактним позашляховиком GLB. Але модель стане першим серійним електромобілем бренду, виробництво якого буде налагоджено на угорському заводі в місті Кечкемет.

m1-3.jpg

Варто відзначити, що електрична ініціатива Mercedes-Benz Cars набирає обертів дуже швидко. Брендом вже випущено 4 електрокари: крім названих вище кросоверів є електричний седан бізнес-класу EQE і розкішний седан EQS. Також найближчим часом очікується поява компактного електрофургону Concept EQT. Сімейство плагін-гібридів Mercedes-Benz налічує понад 20 моделей. Тобто треба віддати німцям належне в тому, що вони багато роблять для електрифікації популярного класу компактних авто.

Електрокрос EQB створений для покупців, яких цікавить електрична мобільність сімейного формату. Стандартна комплектація моделі передбачає п’ять посадочних місць, як опція пропонується третій ряд сидінь, що складається з двох додаткових індивідуальних посадкових місць. На цих сидіннях з комфортом зможуть розміститися пасажири зростом до 1,65 м-коду.

Сімейності автомобілю додає великий перелік систем безпеки:

·      висувні підголівники;

·      ремені безпеки з натягувачами та обмежувачами натягу на всіх зовнішніх сидіннях;

·      бічні подушки безпеки, що захищають і пасажирів третього ряду.

На другому та третьому рядах можна встановити до чотирьох дитячих автокрісел, ще одне – на сидінні переднього пасажира. Для збільшення обсягу багажного відсіку сидіння третього ряду можна скласти врівень з підлогою.

Компактний, але просторий

В основі новинки лежить та ж платформа, що й у стандартному кросовері, тому відмінності у габаритах мінімальні. По суті, різниця лише у висоті. Через установку великої літій-іонної батареї кузов довелося підняти приблизно на 1 см.

Габарити електричного кросовера:

·      довжина – 4684 мм;

·      ширина – 1834 мм;

·      висота – 1667 мм;

·      колісна база – 2829 мм.

Об’єм багажного відсіку становить від 495 до 1710 л або від 465 до 1620 л для п’яти- та семимісної версії відповідно. У стандартній комплектації нахил спинок сидінь другого ряду регулюється з можливістю фіксації в декількох положеннях, як опція доступні сидіння з регулюванням по довжині в межах 140 мм.

Розкішна зовнішність та преміальний салон

EQB інтерпретує прогресивну розкіш бренду у кожній деталі, але у стильній та своєрідній манері. Автомобіль отримав фірмові чорні ґрати радіатора із зіркою в центрі. З відмінностей у дизайні – суцільна світлова смуга у передній та задній частинах. Горизонтальна оптоволоконна смуга поєднує денні ходові вогні світлодіодних фар, забезпечуючи високий рівень пізнаваності як вдень, так і вночі. Ексклюзивними для цієї моделі є двох- або триколірні легкосплавні 20-дюймові диски, деякі варіанти із вставками синього або кольору рожевого золота.

m1-2.jpg

Світлодіодні задні фари ідеально поєднуються з суцільною світлодіодною смугою клиноподібної форми. Візуально цей елемент підкреслює ширину EQB позаду. Крім того, номерний знак знаходиться на бампері, що дозволило надати кришці багажного відсіку привабливу скульптурну форму. Рейлінги з текстурованою поверхнею підкреслюють практичність новинки.

Салон не менш ефектний:

·      велика передня панель із заглибленням у зоні водія та переднього пасажира;

·      широкоекранний дисплей панелі керування із системою MBUX (Mercedes-Benz User Experience);

·      стильні трубчасті елементи з обробкою під алюміній у дверних ручках, на центральній консолі та на панелі приладів з боку пасажира;

·      ефектне підсвічування та декоративні елементи кольору рожевого золота (у топових комплектаціях) на дефлекторах системи вентиляції, сидіннях та ключі від автомобіля;

·      колірне оформлення приладів із характерною для електромобілів індикацією.

m1-1.jpg

Оснащення розкішне, але окремо варто виділити передбачену вже стандартну комплектацію навігацію Electric. Система розраховує найшвидший маршрут до пункту призначення з урахуванням максимальної потужності заряду та тривалості можливих зупинок для заряджання, забезпечує при необхідності оптимальну температуру високовольтної батареї перед запланованою зупинкою для підзарядки.

Відмінності комплектацій

Як уже згадувалося вище, на українському ринку поки будуть доступні тільки дві модифікації: 228-сильна EQB 300 4MATIC потужністю і 292-сильна EQB 350 4MATIC. Запас ходу кожної з версій відповідно до випробувань у циклі WLTP становить 419 км.

На передній осі використається асинхронний двигун. Обидві версії оснащені на задній осі модулями eATS з новим синхронним електродвигуном з постійними магнітами, що забезпечує високу питому потужність та стабільно високу продуктивність. У версіях 4MATIC інтелектуальний розподіл потужності між передньою та задньою осями регулюється частотою 100 разів на секунду з урахуванням умов руху.

Філософія Mercedes-EQ полягає в оптимізації енергоспоживання за рахунок використання переважно заднього електродвигуна, причому в режимі часткового навантаження асинхронний електродвигун на передній осі генерує лише мінімальні втрати тертя. У режимі холостого ходу або при гальмуванні електродвигуни стають генераторами: їхнє механічне обертання перетворюється на електричну енергію, використовувану для заряджання високовольтної акумуляторної батареї (процес рекуперації).

Акумуляторна батарея

Електричний кросовер EQB обладнаний літій-іонною акумуляторною батареєю з високою питомою енергоємністю. Максимальна напруга батареї дорівнює 420 В, а при номінальній ємності близько 190 А год корисна ємність становить 66,5 кВт год.

Як вдома, так і на загальнодоступних станціях EQB можна зручно заряджати змінним струмом з потужністю до 11 кВт, використовуючи бортовий зарядний пристрій. Час повного заряджання залежить від доступної інфраструктури та особливостей обладнання автомобіля. Заряджання від зарядної станції Mercedes-Benz Wallbox відбувається значно швидше, ніж від побутової розетки.

Залежно від рівня заряду та температури високовольтної батареї від зарядної станції EQB може заряджатися з потужністю до 100 кВт. При цьому тривалість зарядки від 10 до 80% SoC становить не більше 30 хвилин. А лише через 15 хвилин рівень енергії поповнюється до рівня, достатнього для подолання додаткових 150 км (відповідно до WLTP). Для заряджання змінним та постійним струмом у моделі EQB для ринку Європи та США у стандартній комплектації передбачено роз’єм CCS (комбінована система зарядки), розташований у бічній панелі праворуч.

Як і для інших високовольтних акумуляторних батарей, Mercedes-Benz пропонує сертифікат на батарею, що гарантує її продуктивність. Гарантія, що діє протягом восьми років або до досягнення пробігу 160 000 км, передбачає збереження належних експлуатаційних характеристик високовольтної акумуляторної батареї та за умовами сертифіката поширюється на втрату ємності батареї.

Безпека

Окремо варто відзначити рівень безпеки, якому розробники приділили максимум уваги. У стандартну комплектацію входить велика кількість інтелектуальних помічників водія, зокрема, активна система утримання смуги руху Active Lane Keeping Assist та активна система екстреного гальмування Active Brake Assist. На типових для руху в місті швидкостях система може гальмувати перед нерухомими автомобілями та пішоходами, що перетинають проїзну частину.

Перелік удосконалених функцій пакета допоміжних систем включає, наприклад, функцію маневрування в поворотах, функцію попередження при виході, що сповіщає водія про велосипедистів або пішоходів, що наближаються, а також попередження при виявленні пішоходів поруч з пішохідними переходами.

Постачання перших Mercedes-Benz EQB в Україну очікується на початку 2 кварталу 2022 року.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані