Скорочення субсидій у Китаї обрушило продаж електромобілів та гібридів
Скорочення субсидій у Китаї обрушило продаж електромобілів та гібридів
18.02.2022

Протягом останніх кількох років попит на електромобілі та гібриди в Китаї підтримувався державними субсидіями, але з наступного року влада розраховує їх повністю скасувати. Перший місяць поточного року приніс покупцям новину про скорочення цільових субсидій, тому обсяги реалізації відповідних транспортних засобів скоротилися на 18,6%.

Про це сьогодні, 18 лютого, повідомляє Reuters.

Подібною статистикою ділиться Reuters з посиланням на дані Китайської асоціації автовиробників (CAAM). У вибірку потрапили не тільки батарейні електромобілі, але й гібриди, включаючи підзарядні. Загалом у січні подібних транспортних засобів у КНР було продано близько 431 тис. штук проти 518 тис. місяцем раніше. Падіння на 18,6% у послідовному порівнянні, однак, не скасовує збільшення обсягів продажу на 135,8% порівняно з січнем минулого року. Втім, у грудні річний приріст вимірювався 159,5%, оскільки багато покупців були в курсі скорочення субсидій, а тому поспішали купити машину до кінця року.

З січня китайська влада скоротила розмір субсидії на електрифіковані тією чи іншою мірою легкові автомобілі на 30%. Через рік субсидування припиниться повністю, що стане перевіркою на міцність багатьох учасників місцевого ринку електромобілів. У десятку лідерів китайського ринку входить лише одна іноземна компанія в особі Tesla, яка в січні реалізувала тут 59 845 електромобілів локального складання.

Китай залишається найбільшим автомобільним ринком, у січні тут було реалізовано 2,53 млн машин, що на 0,9% більше за підсумки аналогічного місяця попереднього року. З іншого боку, очевидно, що електромобілі та гібриди займають на місцевому ринку не більше 17%. Це не заважає КНР залишатись і найбільшим ринком електромобілів. Саме наявність великої лояльної споживчої бази дозволяє китайським компаніям стрімко розширювати асортимент своїх електромобілів, цілком серйозно конкуруючи з Tesla за рахунок більш уважного ставлення до потреб цільової аудиторії.

Джерела: Reuters, CAAM.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані