Nissan Juke другого покоління: комплектації та ціни на українському ринку
Nissan Juke другого покоління: комплектації та ціни на українському ринку
Огляди 19.12.2021

Японці представили нову генерацію компактного кросовера ще в 2019 році на автосалоні у Франкфурті, і ось, нарешті, він дістався і нашого ринку. Попередня генерація протрималася на ринку рекордних для сучасного автопрому 10 років. Виробник не поспішав з оновленням, оскільки модель і так вийшла дуже нетривіальною, більше того, вона й досі продається з великим успіхом. Загалом на світовому ринку бренд продав понад 1,5 мільйона екземплярів.

m4-1.jpg

Але повернемося до нової генерації. Розглянемо новинку, порівнюючи із найближчими конкурентами у класі. Сегмент B-SUV цього року дуже різноманітний, серед популярних можна відзначити Renault Captur, Opel Mokka, Hyundai Venue та багато інших.

Зовнішність та салон

Перше покоління привабило більшість покупців саме оригінальною зовнішністю, хоча багато хто й критикував субкомпактний кросовер за дивний зовнішній вигляд. Друга генерація також поділяє аудиторію на два табори – одні називають Nissan Juke нетривіальним та милим, інші категорично непривабливим. Але, увагу на автомобіль звернули всі, і це найголовніше.

Разом з тим, зі зміною генерації зовнішність Nissan Juke стала спокійнішою. Кросовер став більшим за рахунок зміни платформи на CMB-F, як і у Renault Captur. Хоча розширене застосування високоміцних сталей у конструкції дозволило знизити масу на 23 кг. Модель додала у параметрах:

·      7,5 см довжини (тепер 4210 мм);

·      10 см колісної бази (2636 мм);

·      15 см завширшки;

·      30 см заввишки.

Покращав кросовер і в плані зовнішності. Дизайн новинки 2021 модельного року значно краще промальований. Виштампування на дверях стали виразнішими, дизайнери доопрацювали решітку радіатору. При цьому кросовер зберіг найяскравіші фірмові риси: плеската в задній частині дах, масивні об’ємні колісні арки з 19-дюймовими дисками, круглі фари. Загальний спортивний вигляд кросовера гармонійно доповнюють вузькі ходові вогні.

Важливим недоліком першої генерації можна назвати брак простору в салоні. У автомобіля другого покоління із цим все набагато краще. За рахунок збільшення колісної бази вдалося на 58 см збільшити відстань між передніми та задніми сидіннями, а також підняти стелю на 11 см. Розширилося і багажне відділення: 422 літри замість 354 л. У порівнянні з однокласниками ергономіка автомобіля також на більш високому рівні. Якщо за габаритами Juke дуже близький до Opel Mokka, то всередині японець набагато просторіший. А ось за обсягом багажника Жук програє, наприклад, Renault Captur, у якому весь задній ряд можна рухати за допомогою спеціальної ручки, збільшуючи таким чином обсяг простору багажника. У Juke збільшити обсяг можна лише склавши спинки заднього дивана.

m4-2.jpg

Поліпшилася якість оздоблювальних матеріалів. Покупцям доступний вибір оформлення інтер’єру. Опціонально можна замовити шкіряну або замшеву оббивку сидінь, а передні спортивні крісла йдуть із вбудованими підголовниками. Сидіння мають також добре розвинену бічну підтримку. У підголовники крісел вбудовані динаміки аудіосистеми Bose. Знову ж таки, якщо порівнювати з однокласниками, то з огляду на ціну, Жук виглядає привабливіше.

По оснащенню салон також перетворився, хоча багато хто скаже, що втратив індивідуальність і став уніфікованим:

·      класичну панель приладів замінили інтегрованим дисплеєм;

·      змінилася конфігурація центрального тунелю;

·      частину кнопок перемістили з центральної консолі на мультифункціональне кермо;

·      стильні дефлектори обдування, майже як у Mercedes-Benz;

·      зберегли класичне управління блоками «клімату» та мультимедіа;

·      7-дюймовий дисплей на бортовому комп’ютері.

Друга генерація отримала оновлену інформаційно-розважальну систему NissanConnect, яка керується через 8,0-дюймовий сенсорний дисплей та підтримує Apple CarPlay, Android Auto, Google Assistant. Хоча дисплей не надто чуйний, що особливо відчувається при запуску тих самих Apple CarPlay, Android Auto. Ще одна помилка розробників – блякле зображення з камери та її погана інформативність у темну пору доби.

Можна сміливо сказати, що справжніх фанатів нова зовнішність не відлякає, а ось нові шанувальники у неї точно з’являться. Новинка все-таки вийшла більш універсальною.

Технічні характеристики та динаміка

Якщо зовнішність кросовера стала традиційнішою, то тепер відлякувати потенційних покупців буде силова установка новинки. Друга генерація Nissan Juke оснащується 1.0-літровим трициліндровим турбомотором у парі з «мокрим» роботом із двома зчепленнями. Двигун розвиває досить скромну потужність – 114 кінських сил та 180 Нм крутного моменту. Реальна швидкість розгону до 100 км/год майже 12 секунд. Хоча, автомобіль створювався не для швидкісних рекордів, а для легкого та комфортного пересування міськими вулицями.

m4-3.jpg

Що стосується підвіски та комфорту, Nissan перевершує Renault Captur. Жук набагато спокійніше ставиться до наших ям та вибоїн у порівнянні з французьким авто. Загалом, підвіску субкомпактного кросовера можна охарактеризувати як дуже стерпну, а якщо вибрати 17-дюймові колеса, то вона взагалі може перетворитися на комфортну.

Керованість Nissan Juke, як і в інших представників класу, адекватна, але посередня. На міських швидкостях автомобілю не вистачає гостроти керма, а ось на трасових він веде себе напрочуд добре. Кросовер маневрений: його діаметр розвороту – 10,6 м. Зрозуміти габарити кросовера нескладно, особливо з огляду на непогану оглядовість, хоча паркувальні датчики краще додати до комплектації.

Шумоізоляція у кросовера середня. Заявлені показники витрати пального досить нескромні за мірками класу – 6.8 л/100 км у місті та 5,2 л/100 км за містом.

Комплектації та ціни

Цікаво, що при появі моделі першого покоління на ринку, в класі було лише два подібні автомобілі, такі провокаційні з дизайну, сміливі і яскраві. Наприкінці 2019 року, коли презентовано Nissan Juke другої генерації, клас налічував уже 24 суперники. Автомобілі B-SUV однозначно витісняють із ринку традиційні хетчбеки В-класу.

Сьогодні головні конкуренти Nissan Juke 2020 – Toyota C-HR, Volkswagen T-Roc, Mazda CХ-3 і CX-30, Opel Crossland X, Peugeot 2008, Ford Puma, Renault Captur, Volkswagen T-Cross. Тому не дивно, що від нового Nissan Juke чекали адекватні ціни.

У Nissan Juke на українському ринку дуже великий список варіантів оснащення:

1.     Visia – базова комплектація, вартість якої стартує від 19000 доларів. Включає лише кондиціонер, 16-дюймові сталеві та виключно 6-ступінчасту «механіку», тому навряд чи кросовер у такому вигляді продаватиметься.

2.     Acenta за 21 000 доларів із МКПП або роботом при доплаті 2000 доларів. За 23 000 доларів покупець отримує 17-дюймові легкосплавні диски, клімат-контроль та підігрів передніх крісел, камеру заднього виду, 8-дюймовий сенсорний дисплей та підтримку Apple CarPlay та Android Auto.

3.     N-Connecta за 24500 доларів. Додатково оснащується системою моніторингу сліпих зон, контролю перехресного трафіку ззаду та задніми датчиками паркування, центральним підлокітником, твітерами у передній стійках, бортовим комп'ютером на 7 дюймів, підігрівом лобового скла, системою безключового доступу з кнопкою запуску двигуна.

4.     Tekna – найтехнічніша комплектація з камерами кругового огляду, системою контролю рухомих об'єктів, передніми паркувальними датчиками, а також комбінованою оббивкою салону та ambient-підсвічуванням. Її вартість – близько 26 000 доларів.

5.     Design - топова комплектація, вартістю більше 29 тис. доларів. Відрізняється 19-дюймовими колісними дисками, двоколірним виконанням та аудіосистемою Bose.

Безперечно можна сказати одне, новий Juke коштує своїх грошей. Він харизматичний, оригінальний та ідеально підходить для експлуатації в міських умовах. Продаватиметься в Україні він так само добре, як і його попередник.


 

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані