Mercedes-Benz EQB тепер і на українському ринку
Mercedes-Benz EQB тепер і на українському ринку
30.12.2021

Продаж довгоочікуваного електричного кросовера Mercedes-Benz EQB стартував тепер і в Україні. Про це заявили у генеральному представництві бренду в Україні, а місцеві дилери штутгартської марки вже відкрили прийом замовлень на новий паркетник. Як відомо з позначення, новинка займе нішу між компактнішим Mercedes-Benz EQA і більшим Mercedes-Benz EQC. Незважаючи на порівняно невеликі розміри, у EQB є навіть опційна семимісна версія.

Мерс текст 3.jpg

Поки що українським покупцям будуть доступні дві версії електрокара: EQB 300 4MATIC та EQB 350 4MATIC. Але найближчим часом виробник планує розширити лінійку модифікацій моноприводною версією та варіантом зі збільшеним запасом ходу. Версія з переднім приводом та одним електромотором автоматично стане найдоступнішим EQB. Її характеристики поки що тримають у секреті, але натякають, що ця модифікація буде з найвищим запасом ходу.

Щодо вже доступних комплектацій, то вартість першого стартує від 45 465 євро, другого – від 47 589 євро. Цікаво, що вартість для нашого ринку нижча за ціни в Німеччині, де за аналогічні модифікації просять 52 336 і 55 000 євро.

Компактна місткість

При масовому розвитку автовиробниками сегмента електромобілів асортимент семимісних кросоверів поки що відстає від інших. До недавнього часу цей клас представляв тільки великий і дуже дорогий Tesla Model X. Тепер до нього не приєднався компактніший Mercedes EQB, який крім менших габаритів радує приємнішим цінником.

Через наявність літери «B» у назві моделі, багато хто представляє її дуже компактною. Однак якщо порівняти «німця» з популярною Toyota RAV4, то німецький електропаркетник майже на 10 сантиметрів довший, а його колісна база на 14 сантиметрів більша, ніж у японського кросовера. Габарити електрокросовера:

·      довжина – 4684 мм;

·      ширина – 1834 мм;

·      висота – 1667 мм;

·      колісна база – 2829 мм.

Електрокрос EQB створений для покупців, яких цікавить електрична мобільність сімейного формату. Стандартна комплектація моделі передбачає п’ять посадочних місць, як опція пропонується третій ряд сидінь, що складається з двох додаткових індивідуальних посадкових місць. На цих сидіннях з комфортом зможуть розміститися пасажири зростом до 1,65 м.

Мерс текст 2.jpg

Об’єм багажного відсіку становить від 495 до 1710 л або від 465 до 1620 л для п’яти- та семимісної версії відповідно. У стандартній комплектації нахил спинок сидінь другого ряду регулюється з можливістю фіксації в декількох положеннях, як опція доступні сидіння з регулюванням по довжині в межах 140 мм. На другому та третьому рядах можна встановити до чотирьох дитячих автокрісел, ще одне – на сидінні переднього пасажира. На задніх кріслах вже в базі встановлені кріплення Isofix. Для збільшення обсягу багажного відсіку сидіння третього ряду можна скласти врівень з підлогою. Рейлінги із текстурованою поверхнею також підкреслюють практичність новинки.

Сімейності автомобілю додає великий список систем безпеки: висувні підголовники, ремені безпеки з натягувачами та обмежувачами натягу на всіх зовнішніх сидіннях, бічні подушки безпеки, що захищають та пасажирів третього ряду.

Розкіш у кожній деталі

Усередині новий EQB пропонує те саме компонування, що і стандартний GLB. В базі автомобіль доступний із п'ятимісним салоном, але за доплату можна замовити трирядний інтер’єр.

Мерс текст 1.jpg

Зовнішність виконана у фірмовій розкішній стилістиці бренду, але у своєрідній манері: фірмові чорні грати радіатора з зіркою в центрі, суцільна світлова смуга в передній та задній частинах, горизонтальна оптоволоконна смуга, дво- або триколірні легкосплавні 20-дюймові диски, деякі варіанти. кольору або кольору рожевого золота

До того ж новий електромобіль на базі обладнаний краще стандартного GLB. Тут є:

·      інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном на 10,25 дюйма;

·      безліч електронних помічників вже у базовій комплектації;

·      велика передня панель із заглибленням у зоні водія та переднього пасажира;

·      широкоекранний дисплей панелі керування із системою MBUX (Mercedes-Benz User Experience);

·      ефектне підсвічування та декоративні елементи кольору рожевого золота (у топових комплектаціях) на дефлекторах системи вентиляції, сидіннях та ключі від автомобіля;

·      колірне оформлення приладів із характерною для електромобілів індикацією.

Оснащення розкішне, але окремо варто виділити передбачену вже стандартною комплектацією навігацію Electric. Система розраховує найшвидший маршрут до пункту призначення з урахуванням максимальної потужності заряду та тривалості можливих зупинок для заряджання, забезпечує при необхідності оптимальну температуру високовольтної батареї перед запланованою зупинкою для підзарядки.

Технічне оснащення

Як уже згадувалося вище, на українському ринку поки будуть доступні тільки дві модифікації: 228-сильна EQB 300 4MATIC потужністю і 292-сильна EQB 350 4MATIC. Запас ходу кожної з версій відповідно до випробувань у циклі WLTP становить 419 км.

Електричний кросовер EQB обладнаний літій-іонною акумуляторною батареєю з високою питомою енергоємністю. Максимальна напруга батареї дорівнює 420 В, а при номінальній ємності близько 190 А год корисна ємність становить 66,5 кВт год.

Як вдома, так і на загальнодоступних станціях EQB можна зручно заряджати змінним струмом з потужністю до 11 кВт, використовуючи бортовий зарядний пристрій. Час повного заряджання залежить від доступної інфраструктури та особливостей обладнання автомобіля. Заряджання від зарядної станції Mercedes-Benz Wallbox відбувається значно швидше, ніж від побутової розетки.

Залежно від рівня заряду та температури високовольтної батареї від зарядної станції EQB може заряджатися з потужністю до 100 кВт. При цьому тривалість зарядки від 10 до 80% SoC становить не більше 30 хвилин. А лише через 15 хвилин рівень енергії поповнюється до рівня, достатнього для подолання додаткових 150 км (відповідно до WLTP). Для заряджання змінним та постійним струмом у моделі EQB для ринку Європи та США у стандартній комплектації передбачено роз’єм CCS (комбінована система зарядки), розташований у бічній панелі праворуч.

Як і для інших високовольтних акумуляторних батарей, Mercedes-Benz пропонує сертифікат на батарею, що гарантує її продуктивність. Гарантія, що діє протягом 8 років або до досягнення пробігу 160 000 км, передбачає збереження належних експлуатаційних характеристик високовольтної акумуляторної батареї та за умовами сертифіката поширюється на втрату ємності батареї.

Окремо варто відзначити рівень безпеки, якому розробники приділили максимум уваги. У стандартну комплектацію входить:

·      велика кількість інтелектуальних помічників водія (маневрування в поворотах, функція попередження при виході, що сповіщає водія про велосипедистів або пішоходів, що наближаються, попередження при виявленні пішоходів поряд з пішохідними переходами);

·      активна система утримання смуги руху ActiveLaneKeepingAssist;

·      активна система екстреного гальмування ActiveBrakeAssist.

Модель стане першим серійним електромобілем бренду, складання якого буде налагоджено на угорському заводі у місті Кечкемет. Через дуже своєрідний формат прямих конкурентів на українському ринку у нової моделі, за великим рахунком, поки що немає. Що ж до електромобілів, то в озвучений ціновий діапазон потрапляють топові версії нового Hyundai Ioniq 5. А ось якщо розглянути реальних конкурентів, то тут набагато ближче новий Volvo XC40 Recharge. У нього краще динаміка розгону і порівняний запас ходу, правда в салоні Volvo куди вже і позбавлений можливості встановити третій ряд. А це може стати серйозним аргументом для сімейних водіїв, що підшукують новий електромобіль.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані