Mazda 6 Turbo – новий рівень потужності та динаміки
Mazda 6 Turbo – новий рівень потужності та динаміки
21.12.2021

Mazda 6 сміливо можна назвати одним з найстильніших та найелегантніших представників D-класу, хоч і найменшим. Навіть той факт, що японці випускають седан в актуальному поколінні ще з 2012 року, багато про що говорить. Востаннє концерн проводив легкий рестайлінг ще в 2018 році, і тепер освіжив модель, запропонувавши покупцям модифікацію з турбомотором.

Японський седан завжди вирізнявся гарною динамікою та слухняністю в управлінні в порівнянні з найближчими конкурентами, але потужності йому явно не вистачало. І ось тепер оснащення 231-сильним турбодвигуном можна назвати найважливішою зміною на тлі останніх оновлень. Що вийшло в результаті, і як змінився добре знайомий усім седан Mazda6, розберемося у нашій статті.

Зовнішність «зарядженої» Turbo-версії

Зовні Mazda 6 змінилася ще під час рестайлінгу у 2018 році, хоча глобального перегляду позиціонування не відбулося. Оновлення дозволили «шістці» зміцнити свої позиції, наростивши перевагу над рештою представників D-класу. Виробник підняв ціни, хоча це було цілком обґрунтовано – якість матеріалів обробки та рівень виконання на порядок вищий, ніж у однокласників від Toyota, Ford та навіть Volkswagen.

m2-1.jpg

Щодо нової Turbo-версії, то зовні вона не відрізняється від дорогих комплектацій звичайних 2,5-літрових атмосферних модифікацій. Перед нами той самий стильний майже 4,9-метровий седан, колісна база якого перевалила за 2,8 метра. Але Mazda6 всім своїм виглядом випромінює динаміку, завдяки розвиненим «стегнам» колісних арок, а стильний дах маскує чималі розміри. Звичайно, виробник міг би хоча б додати спойлер на кришці багажника або логотип зі звичним позначенням Skyactiv-G, але ні. Відрізнити турбо-шістку можна хіба що по 19-дюймових дисках, хоча топові комплектації звичайної версії можуть опціонально оснащуватися такими.

Немає змін і будь-яких натяків на турбо-версію також і в салоні. Але, як писалося вище, в автомобілі майже преміальне оздоблення і максимальне відчуття якості. Спокійний класичний дизайн підкріплений безліччю традиційних кнопок та перемикачів. Багато поверхонь мають металізоване покриття, яке приємно натискати, користуватися, торкатися.

Сидіння оббиті шкірою наппа, у переднього ряду є підігрів та вентиляція, але відсутня розвинена бічна підтримка. Якщо порівнювати зі Skoda Superb та Toyota Camry, то Mazda6 навряд чи підходить для їзди з водієм, оскільки ззаду не так багато запасу простору для ніг та по висоті. Але, ззаду також є обігрів і дефлектори. Все-таки, японський седан – це швидше автомобіль для водія. А тепер із турбованим мотором стане таким ще більше.

У Mazda6 досі стара мультимедійна система, хоча працює вона швидко і стабільно. Але все ж таки в тій же Mazda3 вона виглядає більш сучасно. З чим доведеться змиритися, так це з тим, що автоматична шторка на задньому склі «забуває» піднятися, коли ви починаєте рух уперед, і що навіть у найдорожчій комплектації немає вже здавалося б базової зарядки бездротової для смартфона. Добре, що є Apple CarPlay/Android Auto.

m2-2.jpg

На тлі відмінного салону багажник виглядає посередньо. Невеликий навантажувальний отвір та відсутність гачків, зате досить великий корисний об’єм і кілька ніш. А ось запаски так і не з’явилася, водій може розраховувати лише на ремкомплект із герметиком та компресором.

Двигуни: атмосферні та турбовані

Інженери Mazda вдалося максимально збільшити ступінь стиснення, підняти тиск безпосереднього упорскування палива, переробити конструкцію поршнів та випускного колектора та зробити ще низку технологічних доробок. У результаті вдалося підняти питому потужність, утримавши витрата в осудних межах.

Незважаючи на побоювання щодо надійності атмосферних двигунів, вони зарекомендували себе дуже непогано. Найголовніше не економити на маслі, паливі та сервісному обслуговуванні. Але без турбіни в сучасному автомобілебудуванні обійтися все ж таки непросто. Хоча, якщо згадати, у компанії раніше вже була така модель – Mazda 6 MPS (2005-2007), яка оснащувалась 2,3-літровим мотором, видавала 260 кінських сил та їхала до першої сотні за 6.6 секунд. Але це трохи інша історія.

m2-5.jpg

У розробці турбованого SkyActiv японські інженери використовували той же атмосферний блок 2.5, тільки зробили його з алюмінію, оснастили турбіною і провели ряд доробок:

·      знизили рівень стиснення до 10,5:1 замість 13:1;

·      зробили для турбоверсії спеціальний випускний колектор;

·      турбіну встановили так, щоб мінімізувати затримку її спрацьовування;

·      розробили спеціальну систему каналів Dynamic Pressure Turbo, яка використовується на малих обертах та підвищує тиск наддуву;

·      додали масляний насос збільшеної продуктивності з приводним ланцюгом та окремим радіатором охолодження.

Все це в комплексі дозволило збільшити потужність двигуна на 37 кінських сил до 231 сили та 420 Нм пікового моменту. Коробку залишили незмінною – 6-ступінчастою на гідромеханіці.

Драйв, керованість та розхід палива

Турбодвигун працює рівно і нечутно, втім, шумоізоляція салону загалом виконана на дуже високому рівні. Багато хто в цьому плані порівнює Мазду з Lexus ES.

Педаль газу тут дуже чуйна і чуйна, швидко відгукується на натискання, тому потрібно бути готовим, що трохи сильніші натискання закінчуються ривками. Щоб плавно рушити, потрібно бути дуже обережним. Тут також варто відзначити, що у турбованих Mazda6 немає системи Start/Stop.

Підвіска і кермо налаштовані точно так, як і в Mazda з атмосферним мотором. Тобто підвіска непогана, але дрібниця все ж таки відчувається. На українських дорогах варто бути на чеку, надто невеликий дорожній просвіт і довге тут переднє звисання. У міському потоці седан їде легко і плавно, при цьому на випередження або обгін виходить легко, варто лише сильніше притиснути педаль. Керованість також на гідному рівні: впевнене проходження поворотів, точне кермо. Зупиняється Mazda6 лінійно та прогнозовано.

Щодо витрати, виробник заявляє 10.7 л/100 км по місту, хоча з нашим трафіком не варто очікувати менше 11,5 л. За містом легко можна вкластися за 8 л/100 км.

Комплектації та конкуренти

Турбомотор покладено Mazda6 тільки у двох топових комплектаціях – Premium+ та Top+. Цінник першої стартує від 38500 доларів, другий - від 40200 доларів.

Комплектація Top+ включає:

·      салон у преміальній шкірі наппа;

·      у матеріалах обробки присутні штучна замша та натуральне дерево;

·      адаптивний круїз-контроль;

·      систему запобігання зіткненням заднім ходом.

Салон Premium+ оббитий простою шкірою. В іншому комплектації не відрізняються: матричні фари, датчики сліпих зон, система утримання в смузі, передні та задні паркувальні датчики, 19-дюймові диски.

m2-3.jpg

Головний конкурент турбованої «шістки» – Toyota Camry 3.5 V6. Хоча за ціною навряд чи вона поступається Mazda. Volkswagen Passat у найвищих комплектаціях дорожчий, як і Skoda Superb. Ще один дуже несподіваний конкурент Infiniti Q50.

m2-4.jpg

У будь-якому випадку, хоча атмосферні модифікації непогано продаються, є велика частка людей, яким потрібна динаміка, що можна порівняти з моделями Volkswagen Group. Тому турбована «шістка» - це для Mazda ковток свіжого повітря. Але навряд чи справжніх фанатів Volkswagen і Skoda вдасться переконати, що японська філософія може стати гідною альтернативною.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані