Kia Cerato 2021: оновлена форма, але старий зміст
Kia Cerato 2021: оновлена форма, але старий зміст
29.12.2021

Для корейців Kia Cerato – важлива модель у лінійці. Вона стабільно посідає друге місце з продажу серед седанів та ліфтбеків свого сегменту. Незважаючи на зростання популярності кросоверів, виробник не планує прибирати седан із модельного ряду. Більше того, корейці провели оновлення моделі, до якого підготувалися ґрунтовно. У результаті ринок отримав свіжий седан у новому дизайні, з новими опціями, системами допомоги водієві та телематикою, яка з’явилася вперше.

Нова зовнішність

Оновлений Kia Cerato став першим представником у лінійці корейського бренду, який приміряв новий корпоративний дизайн, зокрема оновлений логотип марки. Надалі весь модельний ряд отримає такий логотип. Звичайно, шильдиком зміни не обмежуються, але також варто розуміти, що йдеться про класичний рестайлінг у середині життєвого циклу. Отже, автомобіль хоч і виглядає по-новому, кардинальних змін не сталося.

m2-1.jpg

Нагадаємо, що четверте покоління седана показали у 2018 році на автосалоні NAIAS у Детройті. Передньопривідний седан з непоганим салоном, гідною керованістю та впевненими продажами активно продавався останні роки, і ось тепер настав час планового рестайлінгу. Післярестайлінгову версію представили у квітні поточного року.

Дизайн передньої частини повністю змінився. Тут новий бампер, решітка радіатора, фари (у топових комплектаціях світлодіодні як для ближнього, так і для далекого світла) та змінені протитуманні фари. Інші зміни:

·      колісні диски нового дизайну;

·      задній бампер із великими отворами;

·      повністю світлодіодні ліхтарі, з’єднані схожою уривчастою смугою, як на К5;

·      у колірній палітрі з’явився новий відтінок – яскраво-синій Mineral blue.

Більше зовнішніх змін можна отримати, обравши модифікацію GT Line. Тут з’являються радіаторні грати і передній бампер з червоними вставками, а також чорні дзеркала, накладки на пороги і спойлер.

m2-2.jpg

Зовнішність Cerato точно стала агресивнішою та яскравішою. Давно минули ті часи, коли корейські машини називали сірими та безликими. Оновлений седан – модний та сучасний. А те, що в нього стара платформа, то вона не псує першого враження.

Салон – новий чи той самий

Інтер’єр практично не змінювали, тому що він відповідає класу авто і коштує своїх грошей. Починаючи з базової версії, седан має 8-дюймовий сенсорний екран мультимедіа з підтримкою Apple Car Play і Android Auto і камерою заднього виду. Більш просунуту мультимедійну систему з великим екраном у корейці не планують встановлювати, оскільки, на їхню думку, не буде попиту.

Седан Cerato також першим з Kia отримав штатний телематичний комплекс, який дозволяє контролювати багато функцій автомобіля віддалено, зі смартфона. Так, власник авто за допомогою телефону може:

·      відкрити-закрити двері;

·      запустити двигун;

·      керувати кліматом та підігрівами;

·      відстежити геолокацію машини та подивитися всю статистику поїздок;

·      отримувати сповіщення про спрацювання сигналізації;

·      дізнатися заряд акумулятора або кількість палива, що залишилося в баку.

Система добре працює і надсилає Push-повідомлення на телефон, але доступна лише для топових комплектацій Prestige та GT Line. Корейці розраховують, що до 2024 року весь модельний ряд буде оснащений телематичним комплексом Kia Connect, а загальна кількість автомобіля з цією системою перевищить 350 000 штук.

Стилістика оформлення салону багато в чому запозичена у моделі Stinger. Серед загальних елементів – дифузори системи вентиляції, що нагадують повітрозабірники турбін реактивних лайнерів, та мультикермо з усіченим нижнім сегментом. Кермо якісне, зручне, з приємного на дотик матеріалу. Матеріали обробки – стандартне поєднання глянсового та м'якого пластиків.

m2-4.jpg

Під кришкою багажника 502 літри. Об’єму цілком достатньо, щоб прийняти кілька найменших сумок і валіз. Єдине, що може викликати деяке невдоволення – це форма отвору. Все ж таки горизонтальна частина кришки багажника досить коротка, і габаритні речі не можна просто поставити.

Перевірена роками техніка

Тут має бути опис нових моторів, але їх, на жаль, немає. У гамі виробник залишив перевірені часом атмосферники об’ємом 1,6 та 2,0 літра, які видають 128 та 150 кінських сил відповідно та працюють у тандемі з класичним шестиступінчастим автоматом. Важко сказати, добре це чи погано: покупці ці двигуни знають і поважають, отже, Cerato як мінімум не втратить привабливості у своєї цільової аудиторії. Але й нову залучити не зможе. Очікувалося, що хоча б для GT Line запозичили 1.6 турбо від Ceed, але ні.

m2-3.jpg

Дорогі версії Cerato оснащуються електричним гальмом стоянки і розширеним комплексом асистентів Drive Wise. Працює електроніка без будь-яких нарікань. Чітко тримає седан у смузі руху, а коли зачіпаєш колесом розмітку, досить наполегливо повертає автомобіль назад рухом керма.

Навіть у комфортному режимі кермо злегка тяжке, але зворотний зв’язок несподівано класний. На седані приємно проходити повороти: машина здорово тримається на віражі, дозволяючи їхати досить швидко та точно. Шумоізоляція непогана, але хочеться прибрати шум шин і зробити тихіше мотор при різких прискореннях. На 16-дюймових колесах Kia Cerato практично байдужий до поганих доріг.

Комплектації та ціни

Тепер найцікавіше. Звичайно, після рестайлінгу автомобіль подорожчав. Базова комплектація оновленого Kia Cerato коштує майже 19 000 доларів (на 400 долара більше за дорестайл). Седан з автоматом коштуватиме мінімум 19485 доларів, а найдорожчий варіант зі 128-сильним мотором - 22135 доларів.

Відмінності комплектацій:

·      Comfort – має всі шість подушок та обігрів керма, якого не було до оновлення;

·      Luxe нічого не придбала щодо обладнання;

·      Prestige – з’явилися LED-фари, додатковий USB-порт та система інтелектуального відкривання багажника, литі диски, телематика та комплекс систем активної безпеки;

·      GT Line+ відрізняється адаптивним «круїзом», підігрівом другого ряду, електрорегулювання крісел з пам’яттю положень.

Топовий GT Line+ коштуватиме приблизно 25 00 доларів. Для порівняння, Skoda Octavia із приблизно схожим обладнанням обійдеться на 1800 доларів дорожче.

Загалом Cerato залишає відчуття цілком дорослого автомобіля, який поступово тягнеться до старшого K5. Оновлення не змінило суті седана, але зробило його трохи сучаснішим і орієнтованим на людину. Він модно виглядає, отримав чимало електронних систем і досить точно кермується. Втішно, що рівень цін щодо конкурентів не піднявся: корейці, як і раніше, пропонують багаті комплектації трохи дешевші за аналоги. Отже, не варто переживати, що покупці втрачають інтерес до цього типу кузова, продаватиметься він і надалі.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані