Корейський виробник представив нову модифікацію популярного кросовера у США. Раніше подібне позашляхове виконання отримала модель Santa Fe. Кросовер відрізняється масивним пластиковим обрамленням кузова та чорним декором.
Виконання XRT засноване на другій за рахунком комплектації SEL та поєднується тільки з негібридною силовою установкою. Привід може бути переднім чи повним. Цінник на американському ринку знаходиться в діапазоні від 32625 до 34125 доларів.
Tucson у версії XRT відрізняється:
· затемненою оптикою;
· чорними молдингами та бічними дзеркалами;
· 19-дюймовими колесами ексклюзивного дизайну, що краще підходять для справжнього позашляховика;
· підніжками;
· поперечками для рейлінгів;
· фаркопом.
По суті версія XRT – це та ж комплектація SEL, тільки доповнена пакетом Convenience. Останній включає цифрову приладову панель на 10,25 дюйма, бездротову зарядку, електропривод дверей багажника, двозонний клімат-контроль, панорамний дах, цифровий ключ Hyundai, внутрішнє освітлення, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, обтягнуті шкірою рульове колесо та ручка. дверні панелі. Сидіння водія оснащене електроприводом з регулюванням у 8 напрямках, передні сидіння з підігрівом, є супутникове радіо SiriusXM.
На відміну від стандартних модифікацій, у Tucson XRT більше нефарбованого пластику по периметру. Салон також повністю чорний, з тканинною оббивкою сидінь та чорною стелею. Кросовер оснащений бензиновим «атмосфериком» 2.5 GDI потужністю 190 кінських сил і 241 Нм крутного моменту в парі з 8-діапазонним автоматом Shiftronic.
За Tucson XRT з переднім приводом попросять 32625 доларів, з повним HTRAC - 34125 доларів. Поточний Tucson доступний на ринку США в чотирьох комплектаціях: SE за 25350 доларів, SEL за 26650, N Line за 30750 і Limited за 34850 доларів.