BMW X5 F15 з пробігом або як стати власником мрії за менші гроші
BMW X5 F15 з пробігом або як стати власником мрії за менші гроші
22.12.2021

Про преміальний кросовер BMW X5 мріє багато хто. Це той представник класу, якого можна назвати родоначальником жанру «спортивних позашляховиків». Він швидкий, брутальний, цінується за гостроту керованості та бадьору динаміку, а також досі не втрачає актуальності. Тому і постає питання, чи є сенс купувати такий автомобіль новим і чи реально стати володарем тієї ж мрії, але вживаної та набагато дешевше.

Перед розбором варто нагадати, що кросовер BMW X5 у кузові F15 випускався з 2013 по 2018 рік, з 2018 року вийшла нова модифікація в кузові G05. У цьому огляді розглянемо саме кузов F15, який більшість шанувальників моделі та експерти називають найвдалішим, з найдоступнішим на ринку 2.0-літровим турбодизелем.

Зовнішність та салон

BMW X5 F15 це той автомобіль, який не може не подобається. Є в його дизайні якась магія, що змушує розглядати зовнішність, приділяючи увагу кожній лінії, кожному елементу, кожній дрібниці.

m2-1.jpg

Якщо ми розглядаємо все ж таки старий кросовер, варто відзначити якість лакофарбового покриття. За нього точно не варто переживати, все зберігається дуже добре, зважаючи на те, що капот виконаний з алюмінію, а передні крила – з пластику. Єдина проблемна зона, з якою є можливість зіткнутися, - це пакетна окантовка бокового скла Shadow Line, яка з часом облазить. Але це особливість не тільки Х5, а й більшості інших BMW: окантовка Shadow Line часто не переживає пробігу і 60 000 км.

m2-2.jpg

Якщо вибрати варіант із опціональним пакетом M Performance, покупець отримає внутрішній стайлінг та 19-дюймові М-диски. Щодо оптики, то спочатку на X5 встановлюють ксенонове ближнє світло, джерело – зовнішня секція головного блоку.

Найістотніше нововведенням X5 з індексом F15 – зниження маси в середньому на 90 кілограмів за рахунок полегшеної конструкції кузова з високоміцних сталей, використання навісних панелей кузова із пластику та алюмінієвого капота. Навіть планку, на якій кріпиться панель приладів, інженери зробили з магнію, заощадивши пару додаткових кілограмів маси. В результаті сталевий X5 з трилітровим дизельним мотором важить менше ніж повністю алюмінієвий Range Rover Sport з аналогічним мотором.

m2-3.jpg

Інтер’єр кросовера можна охарактеризувати одним словом – елегантність. Тут використовуються дійсно якісні та дорогі матеріали оздоблення. Сидіння зручні, причому можна вибирати між «комфортними» та «спортивними». Регулювань багато, можна налаштувати навіть рівень бічної підтримки. З інших переваг варто виділити:

·      лаконічну та інтуїтивно зрозумілу приладову панель;

·      великий кольоровий РК-дисплей приладової панелі, на який виводяться дані бортового комп’ютера та інформація про витрати палива;

·      мультимедійний комплекс iDrive з якістю зображення найкращою у сегменті;

·      приголомшливу ергономіку (електронний селектор восьмиступінчастого «автомата», кнопки налаштування шасі, шайба системи iDrive із сенсорною поверхнею);

·      елегантну, більш опуклу передню панель, трохи повернуту до водія центральною консоллю;

·      екран мультимедійної системи у X5 не інтегрований у консоль, а вивернуто назовні великим «планшетом».

Низька підвіконна лінія і велика площа скління дають неперевершену за мірками класу оглядовість. Задній ряд надає пасажирам достатньо вільного місця, серед «плюшок» комплектації – дві зони клімат-контролю та підігрів дивана. Тільки спинка сидіння розташована вертикально, і, на жаль, немає можливості відрегулювати її кут

m2-5.jpg

BMW X5 збирають у США, оскільки виробник спочатку задумував модель для американського ринку, як і найближчі конкуренти – Mercedes-Benz GLE, Audi Q7, Porsche Cayenne. Тому, якщо розглядати старі варіанти, варто відзначити, що салон здебільшого зберігається в хорошому стані. Навіть лакований пластик навколо кнопок управління кліматом позбавлений подряпин, та й з деревом історія та сама. Інтер'єри багатьох нових автомобілів поступаються цьому, п'ятирічному - до якості матеріалів і обробки в даному кросовері точно не причепишся.

Двигун та динаміка

Під капотом розглянутої модифікації встановлено двигун серії B47 версії D20B, що видає 231 кінську силу і 500 Нм крутного моменту. Заявлений час розгону до першої сотні становить 7.7 с, чого цілком достатньо для щоденного користування. Зупиняється кросовер досить ефективно: для гальмування «в нуль» зі швидкості 100 км/год X5 потрібно всього 40.7 м. Для шанувальників пакета М варто відзначити, що в даному випадку це швидше маркетинговий прийом, який не має нічого спільного з технічними характеристиками.

m2-4.jpg

Якщо йдеться про задньопривідну модифікацію з подовжньо розміщеним двигуном, то для підключення передніх коліс використовується муфта Magna Steyr ATC45L, яка спочатку передає 60% моменту на задню вісь та 40% на передню. Але вона здатна віддавати весь момент тому, особливо у випадках, коли муфта перегрівається. Що для автомобілів BMW не є рідкістю. Блок циліндрів у такому двигуні алюмінієвий, і він досить чутливий до перегріву, що істотно збільшує ймовірність появи тріщин між циліндрами.

Власники відзначають, що приблизно до перших 100 тисяч пробігу багато хто стикається з виходом з ладу демпфером колінвалу. З інших важливих доробок відзначають проблеми з клапаном EGR, датчиком тиску масла, розтяг ланцюга ГРМ. Двигун B47 потужніший, ніж його попередник, при цьому він більш економічний та екологічний. І саме ті технології, які покликані робити його вихлоп чистішим, є в цьому двигуні найбільш проблемними.

При цьому мотор не страждає задирами. Але, схильний до перегрівів, що загрожує серйозними наслідками. Основними причинами перегріву є забиті стільники радіатора та несправності термостата.

Натомість турбіни виробника BorgWarner мають гарний ресурс – понад 200 000 км. при своєчасній заміні якісного масла. А ще у BMW не відзначені часті поломки маслонасосів, як Mercedes, або проблеми з водяними помпами, як у автомобілів групи VAG. Цей двигун добре збалансований, адже оснащений двома балансувальними валами, що позитивно позначилося на ресурсі гумово-гідравлічних опор.

Гідромеханіка виробництва ZF серії 8HP відрізняється надійністю. Потрібно не забувати кожні 40-60 000 км міняти в ній масло. Хоча, останнє – задоволення не з дешевих. При заміні доведеться викласти не менше 400 доларів, але якщо використати неоригінальну олію, можна заощадити практично вдвічі. І це стосується більшості запчастин на даний Х5: якісний aftermarket вдвічі дешевший за оригінал. Але не всім вузлів так легко знайти неоригінальні альтернативи. Це стосується, наприклад, форсунок двигуна.

А ось до надійності ходової є питання, точніше до передньої підвіски, адже елементи задньої виходжують набагато довше. Та й ресурс підвіски тут безпосередньо залежить від манери їзди власника: деякі навіть на пробігу за 100 000 км можуть докочувати рідні важелі, інші за цей час встигли двічі їх замінити.

Навіть на величезних дисках та низькопрофільній гумі підвіска відчувається м’якою та комфортною. Та й за кліренс переживати не потрібно, оскільки його показник становить 18 см. Що стосується налаштувань керма, то це звичайне кросоверне кермо німецького рівня. Середня витрата палива може істотно змінюватись, навіть від 9 л/100 км до 14 л/100 км. Запасу тяги 2,0-літрового двигуна в місті достатньо, хоча на трасі різниця в об’ємі все ж таки відчувається.

Вартість обслуговування та ціни б/у варіантів

Всі перелічені моменти доводять, що двигун кросовера, що розглядається, при своєчасному і правильному обслуговуванні здатний без проблем проходити 25-300 тисяч км. Для моделі Х5 F15 найкращим вибором все ж таки вважають саме дизельні агрегати, які не страждають задирами.

Багато хто стверджує, що автомобілі BMW після виїзду з салону відразу ж дешевшають вдвічі. Але з кросовером X5 це правило точно не працює. Вдвічі ця популярна модель може подешевшати хіба що через 5 років після продажу дилером.

Потрібно бути готовим до того, що вартість запчастин та обслуговування вживаного BMW X5 F15 не коштуватиме дешево. Але і тут все відносно в порівнянні з конкурентами Mercedes-Benz GLE/ML, Q7, Porsche Cayenne. Якщо Mercedes-Venz у плані обслуговування обходиться дорожче, але Porsche і Audi – дешевше, і причина тому – можливість підібрати запчастини від менш «статусних» представників брендів групи VAG.

Цінник Х5 у хорошому стані стартує від 40 000 доларів. Звичайно, за ці гроші можна купити нове авто нижчим класом. Але якщо ви таки вибираєте BMW, звертайте особливу увагу на технічний стан автомобіля. Якісне обслуговування автомобіля попереднім власником та його прозора історія – запорука того, що ви отримаєте автомобіль своєї мрії, а не проблемний транспортний засіб, що потребує великих додаткових вкладень та нервів. Пам’ятайте, що за преміальність треба платити, за «убиту» преміальність – вдвічі більше.

Повернення до списку


Запропонувати ставку
Заповніть необхідні дані
Купити зараз
Заповніть необхідні дані
Розрахувати ціну під ключ
Заповніть ваш номер телефону та розрахунок вартості прийде вам в Viber
Купити аналогічний варіант
Заповніть необхідні дані